Warning: mysql_real_escape_string(): No such file or directory in /domains/metamorphosis.com.pl/public_html/wp-content/plugins/statpress/statpress.php on line 1191

Warning: mysql_real_escape_string(): A link to the server could not be established in /domains/metamorphosis.com.pl/public_html/wp-content/plugins/statpress/statpress.php on line 1191

Warning: mysql_real_escape_string(): No such file or directory in /domains/metamorphosis.com.pl/public_html/wp-content/plugins/statpress/statpress.php on line 1194

Warning: mysql_real_escape_string(): A link to the server could not be established in /domains/metamorphosis.com.pl/public_html/wp-content/plugins/statpress/statpress.php on line 1194

Warning: mysql_real_escape_string(): No such file or directory in /domains/metamorphosis.com.pl/public_html/wp-content/plugins/statpress/statpress.php on line 1197

Warning: mysql_real_escape_string(): A link to the server could not be established in /domains/metamorphosis.com.pl/public_html/wp-content/plugins/statpress/statpress.php on line 1197
Franc Gardiner - strategia marki - Metamorphosis Brand Communications

Franc Gardiner – strategia marki

Franc_strat1
franc_mini

PROBLEM – 

Firma Franc Gardiner to producent rolet okiennych. Firma sprzedaje swoje produkty w całej Polsce, we wszystkich krajach europejskich, a także w Kanadzie i USA. Jest liderem rynku nie tylko w naszym kraju, ale także w Europie. Zanim tak się stało, firma była czołowym dostawcą rolet do wiodącej światowej sieci wyposażenia wnętrz i obawiała się przyszłości, ponieważ nie posiadała silnej marki korporacyjnej, ani własnych marek produktowych. A detalista w każdej chwili mógł rozwiązać kontrakt i firma straciłaby fundament swojego działania. Zwrócono się do nas, aby rozwiązać ten problem.

ROZWIĄZANIE –

Dostaliśmy kolejną okazję, aby zbudować nie tylko markę korporacyjną, ale także system marek produktowych. W praktyce oznaczało to wdrożenie naszego zintegrowanego podejścia do budowy marek i zastosowanie wszystkich etapów i narzędzi naszej metodologii Brand MakerTM.

Wykonaliśmy w ramach budowy strategii marki:

  • Audyt uniwersum marki
  • Audyt komunikacji marki
  • Audyt tożsamości marki
  • Badania trendów na rynku rolet
  • Badanie oczekiwań klientów na rynku rolet
  • Analizę konkurencji
  • Strategię marki korporacyjnej
  • Strategię komunikacji marki korporacyjnej
  • Strategię kreatywną dla kampanii wprowadzania marki na rynek (launchingowej) wraz z projektami dla wiodących mediów oraz obecności marki w internecie
  • Koncepcję architektury marki korporacyjnej i 3 marek produktowych
  • Strategię 3 marek produktowych (patrz portfolio: Lotari, Prakto i Dec’n’roll)
  • Szkolenie dla przedstawicieli handlowych dotyczące fundamentów nowych marek
  • Długotrwały konsulting brandingowy dla Zarządu firmy

W efekcie, w wyniku naszej pracy oraz ogromnej konsekwencji we wdrażaniu zaprojektowanych rozwiązań strategicznych, firma umocniła swoją pozycję lidera rynku oraz zbudowała mocną sieć własnej dystrybucji, nie obawiając się, że w każdej chwili może stracić fundamenty swojego działania.

Marka Franc Gardnier do dzisiaj stanowi źródło naszej dumy, nie często bowiem w naszym kraju powstają tak kompleksowe, zintegrowane produkty brandingowe.

Zob. wykonane także dla marki Franc Gardiner:

  • [……….]

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *