Po wykreowaniu strategii marki Meble WAJNERT, Zarząd firmy powierzył nam zadanie przełożenia założeń strategicznych na praktykę działania marki. Prowadziliśmy proces wdrażania \ zarządzania marką przez blisko roku. Najważniejsze z naszych działań w ramach tego procesu było:
- Strategia kreatywna marki pod kątem kampanii wprowadzającej markę na rynek (lauchnig): „Radosne meblowanie w mieście Wajnert”. Kampania obejmowała: reklamę, PR, Brand PR, promocję sprzedaży oraz elementy marketingu doznaniowego.
- Szczegółowy harmonogram przygotowania i prowadzenia kampanii launchingowej
- Koncepcja wykorzystania mediów na potrzeby kampanii
- Plan działań Public Relations i media Relations dla kampanii
- Zestaw materiałów prasowych ma potrzeby kampanii w formie press kit
- Koncepcja i projekt katalogu firmowego w ramach kampanii lauchingowej
- Koncepcja budowy strony internetowej – korporacyjnej i produktowej (obecnie już nie istnieje)
- Nadzór nad rekrutacją agencji produkcyjnych przygotowujących lauching marki
- Koncepcja działalności Centrum Przyjaznego Designu
- Projekt logo Centrum Przyjaznego Designu
- Założenia markowego urządzania salonów firmowych
- Projekt wdrażania marki w sferze kreatywnych eventów, social media (nie został wdrożony)
- Prowadzenie działań Public Relations w ramach kampanii
Działania zarządcze dały nam okazję do przygotowania pełnej implementacji wykreowanej przez nas strategii marki. Dzięki temu marka uzyskała w momencie wprowadzania jej na rynek dokładnie zaplanowaną przez nas tożsamość (strategiczną i wizualną). A nasz model współpracy z firmą Meble Wajnert – wyznaczył model współpracy agencji strategicznego brandingu z ambitnym klientem budującym zaawansowaną strategicznie markę.
Zob. także wykonane dla Meble Wajnert:
- Strategia marki Meble Wajnert
- System identyfikacji wizualnej