Warning: mysql_real_escape_string(): No such file or directory in /domains/metamorphosis.com.pl/public_html/wp-content/plugins/statpress/statpress.php on line 1191

Warning: mysql_real_escape_string(): A link to the server could not be established in /domains/metamorphosis.com.pl/public_html/wp-content/plugins/statpress/statpress.php on line 1191

Warning: mysql_real_escape_string(): No such file or directory in /domains/metamorphosis.com.pl/public_html/wp-content/plugins/statpress/statpress.php on line 1194

Warning: mysql_real_escape_string(): A link to the server could not be established in /domains/metamorphosis.com.pl/public_html/wp-content/plugins/statpress/statpress.php on line 1194

Warning: mysql_real_escape_string(): No such file or directory in /domains/metamorphosis.com.pl/public_html/wp-content/plugins/statpress/statpress.php on line 1197

Warning: mysql_real_escape_string(): A link to the server could not be established in /domains/metamorphosis.com.pl/public_html/wp-content/plugins/statpress/statpress.php on line 1197
Multifood STP - strategia marki - Metamorphosis Brand Communications

Multifood STP – strategia marki

placeit-stp2
placeit-stp

PROBLEM

STP to zupełnie wyjątkowa restauracja, bowiem nie spotkamy w niej kelnerów, czy ściśle określonych dań. Mamy za to do dyspozycji ogromną ilość świeżych, przygotowywanych na bieżąco, składników: od surówek i sałatek, przez pierogi, frytki, ziemniaki, aż po rozmaite rodzaje mięs i ryb. Każdy sam nakłada na talerz co tylko zechce i w takiej ilości, która mu najbardziej odpowiada. Niezależnie od wybranych składników, zapłaci cenę w zależności od wagi skomponowanego posiłku. Właściciel widząc bardzo szybko rosnącą popularność nowatorskiej restauracji, zdecydował się na stworzenie sieci restauracji STP, które będą powstawać na zasadzie franszyzy. Podstawą zatem sukcesu stało się wykreowanie nowej strategii i tożsamości marki. W tym celu zwrócono się do nas abyśmy przygotowali koncept strategiczny sieci restauracji STP, oparty na nowej kategorii produktowej.

ROZWIĄZANIE

Aby przedstawić właściwe pozycjonowanie marki STP wynaleźliśmy nową kategorię w segmencie restauracji: MULTIFOODSTP stało się „Pierwszym Multifoodem” na świecie – restauracją, w której klient ma nieskończone możliwości kreacji wyjątkowych posiłków z różnorodnych, wysokiej jakości składników, wszystko szybko i przyjaźnie. Idea przewodnia marki została zamknięta w koncepcji: wolność wyboru!

W wyniku naszych działań powstała przełomowa marka na rynku restauracji – odznaczająca się nie tylko nowatorską ideą przewodnią, ale także świeżą i przyjazną tożsamością.

Marka została w pełni i konsekwentnie wdrożona; obecnie bardzo skutecznie rozwija się sieć franszyzowa.

Zob. notatkę prasową

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *