WGN – strategia marki

wgn6
wgn2

PROBLEM
WGN (Wrocławska Giełda Nieruchomości) jest największą siecią biur nieruchomości w Polsce, rozpoczynającą ekspansje międzynarodową.
Głównym problemem firmy w zakresie kreacji wizerunku marki stało się stworzenie wyróżnianej linii identyfikacji wizualnej i zachowanie pełnej spójności w tym zakresie w ramach rozległej ogólnopolskiej i międzynarodowej sieci biur nieruchomości.

ROZWIĄZANIE
Zaproponowaliśmy wykonanie następujących faz:

  • Diagnostyczna – zbadanie sytuacji zastanej oraz sesje strategiczne z Zarządem firmy
  • Strategiczna – przedstawienie draftu strategicznego z koncepcją marki – Bycie liderem zobowiązuje!
  • Kreacyjna – wykonanie Księgi Identyfikacji Wizualnej, w której zawarliśmy nowe logo i konstans wizualny marki, a także zasady jego konsekwentnego i spójnego powielania w poszczególnych biurach sieci WGN
  • Zarządcza – seria szkoleń dla franszyzobiorców dot. zasad posługiwania się nową marką.

Logo WGN jest powszechnie spotykane we wszystkich miastach Polskich. Sprawia nam radość fakt, że od wielu lat zasady marki dobrze służą sieci WGN.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *