Warning: mysql_real_escape_string(): No such file or directory in /domains/metamorphosis.com.pl/public_html/wp-content/plugins/statpress/statpress.php on line 1191

Warning: mysql_real_escape_string(): A link to the server could not be established in /domains/metamorphosis.com.pl/public_html/wp-content/plugins/statpress/statpress.php on line 1191

Warning: mysql_real_escape_string(): No such file or directory in /domains/metamorphosis.com.pl/public_html/wp-content/plugins/statpress/statpress.php on line 1194

Warning: mysql_real_escape_string(): A link to the server could not be established in /domains/metamorphosis.com.pl/public_html/wp-content/plugins/statpress/statpress.php on line 1194

Warning: mysql_real_escape_string(): No such file or directory in /domains/metamorphosis.com.pl/public_html/wp-content/plugins/statpress/statpress.php on line 1197

Warning: mysql_real_escape_string(): A link to the server could not be established in /domains/metamorphosis.com.pl/public_html/wp-content/plugins/statpress/statpress.php on line 1197
DNA Marki - Metamorphosis Brand Communications

DNA (distinctiveness, novelty, attributes) marki dotyczy marek zaawansowanych, posiadających wszystkie poziomy: nie tylko funkcjonalne, ale także symboliczne, emocjonalne i sensoryczne. DNA jest zestawem kategorii tworzących rdzeń marki, które wyznaczają swoisty sposób komponowania wszystkich poziomów marki, przez co powstaje unikalny konstans osobowości marki (nazywany też: „kodem genetycznym” marki). Ta głęboka osobowość marki staje się rozpoznawalnym dla klientów wzorcem jej tożsamości i zachowań.

Koncepcja DNA marki wynika z założenia, że współczesna marka jest poniekąd żywym organizmem, który – jak człowiek – zmienia się, ewoluuje, zachowując jednak jednoznacznie uchwytny wyraz swojej osobowości.

Metamorphosis ma własną wersję metodologii tworzenia unikalnych DNA marki.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *