DNA (distinctiveness, novelty, attributes) marki dotyczy marek zaawansowanych, posiadających wszystkie poziomy: nie tylko funkcjonalne, ale także symboliczne, emocjonalne i sensoryczne. DNA jest zestawem kategorii tworzących rdzeń marki, które wyznaczają swoisty sposób komponowania wszystkich poziomów marki, przez co powstaje unikalny konstans osobowości marki (nazywany też: “kodem genetycznym” marki). Ta głęboka osobowość marki staje się rozpoznawalnym dla klientów wzorcem jej tożsamości i zachowań.

Koncepcja DNA marki wynika z założenia, że współczesna marka jest poniekąd żywym organizmem, który – jak człowiek – zmienia się, ewoluuje, zachowując jednak jednoznacznie uchwytny wyraz swojej osobowości.

Metamorphosis ma własną wersję metodologii tworzenia unikalnych DNA marki.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>